"And don't forgett, Friday is fun-day!"

Det är vad coach har sagt hela veckan men ingen av oss visste varför. Igår delade han in oss i sex grupper och varje grupp fick varsin färg. Den färgen vi fick skulle vi ha på våra tröjor idag. Jag fick färgen grå, vilket var det absolut bästa färgen för vår skol t-shirt är grå. Vi förstod att det var någon slags tävling, och vi hade rätt. Det var ungefär som amazing race. Vi var uppdelade i 6 lag, varje lag fick varsin ledtråd som ledde till ett ställe där det fanns en annan ledtråd som ledde till bästa ställe osv. där den sista ledtråden var "run back to the High School". Det var nio ledtrådar totalt, så min kropp är rätt slut just nu (mitt lag kom trea). Plus att det regnade idag så hela jag var lerig.
Vi har precis ätit middag nu och om ett tag ska jag och Jamie titta på bio, jag tror vi ska se Premium Rush.

(Bilderna när jag ligger på golvet med fötterna på väggen är under cross country stretchen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0