Cross country meet

Igår hade vi äntligen vårt första cross country meet! Jag sprang som sagt inte, men det var en riktigt cool upplevelse. Om det fanns en medalj för laget med mest team spirit skulle vi LÄTT ha vunnit. Så fort vi som inte sprang såg någon från vårt team började vi skrika deras namn och hur bra dom var, bara för att peppa dom.
Fastän jag inte tävlade tror jag att jag sprang mer än dom som faktiskt sprang racet. Vi som inte sprang fick strikta regler från en stressad coach, "go get my black shoes from the bus..", "carry this..", "hold that...", och så vidare.
Min hals mår inte speciellt bra idag efter allt skrikande igår, men det var så värt det.


jag sprang inte, men hade fortfarande en nummerlapp, gissa vilket nummer.. 1122




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0