Cross Country!

Hej!
Idag var första träningen i cross country!
Jag dog inte, jag bröt inga ben och jag behövde inte springa lika långt som "proffsen". Däremot fick jag ett extremt rött ansikte, svettiga kläder och illaluktande skor av den stört varma temperaturen (ca 35 grader).
Jag hoppas att jag kommer få en bättre kondition snabbt för det är rätt tungt att springa just nu. Dom andra som har vart med i lager under hela sin High School tid springer 5 miles (ca 8km) och jag sprang bara 2 miles (ca 3,3km) tillsammans med några andra "nybörjare".

Idag hade vi också en samling i aulan där dom presenterade dom nya utbytesstudenterna för hela skolan! När dom sa ens namn fick man ställa sig upp och vinka. Dom brukar inte ha speciellt många utbytesstudenter i Rose Hill High (i år är det bara tre ink. mig) och det är kul för man får väldigt mycket uppmärksamhet från dom andra, man blir inte "en i mängden".

Ps. Jag lärde min kompis Lauren idag hur man säger "Fem sköldpaddor i en lastbil" på svenska. Jag kan bara säga att vi skrattade rätt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0