Drive in

Hej! Igår kväll åkte jag, Jamie och Haylie till en drive in. Haylie kom över ca kl. 8 med sin "pick up" bil och då gjorde vi i ordning lastutrymmet så att vi skulle kunna sitta där sen. Vi la en tjock matta/madrass som underlag och sen hade vi varsin stor kudde och varsin filt. Det tog ca 20 min att komma dit och jag log under hela tiden vi körde. Allt var så extremt amerikanskt så det hade LÄTT kunnat va med i en film. Vi satt intryckta i en Pick up med country musik på högsta nivå, medan himlen blev färgad rosa av solnedgången. Jag kunde inte göra nått annat än att le.
När vi väl kom fram backade Haylie in bilen mot den enorma bio-skärmen och sen tog vi våra kuddar och filtar och satte oss där bak. Vi såg två filmer, Totall recall och The dark night rises, men jag sov mig typ igenom båda filmerna. Reklamen i början var nästan det roligaste, för den hade vart den samma sen biografen öppnade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0