Flyga flygplan

I förrgår fick jag ett brev från AFS med en massa info om själva flygresan till Houston. Tydligen ska jag sova en natt på ett hotell i Houston innan jag flyger vidare. Förmodligen är det så eftersom att AFS bokar flygresan till Wichita först när jag och dom andra som ska till flyga vidare har landat i Houston. AFS behöver väll lite tid att hitta ett flyg till Wichita, och vi behöver sova så det är väll en bra lösning. 
Utöver informationen om flygresan fick jag också två finfina AFS-lappar. En som ska sättas på väskan och en som ska hängas runt halsen. Det blir lite flashback ifrån när man flög när man var liten och hade en såndär lapp runt halsen där det stog namn och adress ifall man skulle komma bort på flygplatsen. 
 
 
 
 
"Hej, jag heter Eice och jag är 16 år. Om du ser mig irra runt på flygplatsen så snälla hjälp mig att hitta rätt, tack!"
 
                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0