Fun but long day!

Hej på er!
Idag har vart en ovanligt rolig dag. Efter skolan gick jag till cross country träningen, och då sa coach att vi bara behövde springa i 30 min! Alla skuttade glatt iväg, och jag tänkte att jag skulle sova så fort jag kom hem, eftersom att träningen skulle sluta ganska tidigt. Men när vi kom tillbaka sa någon att vi skulle till fotbollsplanen, för coach behövde tydligen hjälp med att sälja godis och snacks i kiosken som ligger precis bredvid. Så vi gick dit och fick lite instruktioner om vad vi skulle göra, och sen stod vi där till kl. 7
Det var roligare än jag trodde med vänner, flygande popcorn, konstiga kunder och gratis godis!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är läskigt trött efter den här långa, men extremt roliga, dagen.

Ps. Jag har fått många fina kommentarer om mitt hår idag! Synd att det blev dränkt med svett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0