IHOP

Livin' the american life!
Igår efter skola, cross country och läxor åkte Jamie och jag till skolans fotbollsplan (som är gigantisk) till en liten "gathering" av alla skolans elever som kallas Party at the turf. Det var kul och det fanns bl.a en slippery slide, dragkamp, fotboll och så träffade jag massa trevligt folk!
Det var också en liten ceremoni för en tjej från RHHS som dog i en bilolycka i sommras. Först fick alla böja sina huvuden och vara tysta i en minut för att hedra henne. Sedan fick alla varsin rosa ballong som vi släppte samtidigt, fortfarande under tystnad. Det var väldigt rörande att se hur engagerade alla var, och hur alla verkligen var tysta och respekterade ceremonin.

Efter detta åkt jag och Jamie hem, men vi kände inte riktigt för att sova, så vi åkte till Walmart och köpte The Hungergames filmen (som vi ska se ikväll) och sen åkte vi till ett ställe som heter IHOP. IHOP är typ en restaurang som serverar pannkakor med olika godsaker på. Det var en perfekt mitt-i-natten-klockan-2-måltid med massor av chocklad. Mums. 

Jamie med skol-t-shirten "We are Rose Hill, and this is our house"


Kommentarer
Postat av: amelie

aaaaaah hela amerika har ju hungergameshysteri!!!!! crazy. du verkar ha det toppen, och jag blir helt taggar pa att borja skolan nar jag laser din blogg.
saknar dig!

Svar: haha jag veet!!!!Jag har det sa javla bra och skolan ar hundra ganger roligare (och lattare) har!!!! (hehe jag har inte a, a, o...) saknar dej med!
Elice Lindholm Nobinder

2012-08-20 @ 02:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0