Incheckning

Kaos. Jag och mina två kompisar (som åker med samma flyg som mig imorgon) bestämde igår att vi skulle checka in idag kl. 11 och då ta tre platser brevid varandra på flygplanet. När jag och mamma satte oss ner för att börja så skulle man först skriva in sin booking referens och sitt efternamn. Vi skrev rätt men det fungerade inte så vi testate säker 20 olika kompinationer av mina efternamn, tillslut stod det att vi hade försökt för många gånger och att jag måste checka in på flygplatsen istället. Mamma ringde direkt till Brittish airways och berättade vad som hade hänt, och då sa dom att dom hade råkat stava mitt efternamn fel! Dom hade skrivit Indholm istället för Lindholm! Det jobbiga är att dom redan hade stavat fel en gång tidigare, och vi fick betala för att ändra det (man får inte flyga in i USA med fel namn på biljetten). Både mamma och jag var arga på flygbolaget som hade stavat mitt namn fel TVÅ gånger... Nu är allt iaf rätt och jag ska checka in på flygplatsen imorgon. 
Det var tur att vi testade att checka in idag för nu hinner dom ändra felet. Om vi hade checkat in på flygplatsen imorgon och upptäckt först då att mitt namn var fel så hade jag inte fått flyga med!! Panik..
 
Ungefär såhär var det när dom hade stavat mitt namn fel IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0