Pizza Hut

Hej, jag har precis gjort färdigt mina 1000 läxor. Skoldagarna här är väldigt enkla, men jag får rätt mycket läxor i minst två ämnen varje dag, och med cross country direkt efter skola så blir det ibland ganska sent innan jag får sova. Idag sprang vi i 45 minuter (vet inte hur långt vi sprang) och sen åkte hela teamet direkt till pizza hut för att äta middag. Det var mysigt men vi hade väldigt bråttom för vi skulle vara tillbaka i skolan kl.6. Då skulle vi tillsammans gå till fotbollsplanen och precis innan fotbollsmatchen ropade dom upp allas namn (i cross country laget) och så fick man vinka till publiken och sen åkte jag raka vägen hem.

(jag är nr 3 från vänster, sorry för den mörka bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0