Sista-minuten-fix

Idag har jag och mamma sprungit runt som två galningar i stan. Jag har köpt en massa saker som jag förmodligen kan köpa för halva priset i USA, men jag kände att det behövdes nu. Jag vill inte att det första jag säger till min värdmamma är "Aah, juste jag har typ inget med mig så kan du skjutsa mig in till stan så jag kan shoppa??". Jag vill iaf kunna överleva ett tag på det jag har med mig, och inte känna panik över att någonting viktigt fattas. 
Nu känns det som att jag har det mesta, och det enda som är kvar är klipptiden imorgon, sen är det bara att packa järnet! 
 
Min fina resväska får såklart följa med, även på denna långa resa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0