Team spirit

Jag har överlevt ännu en cross country träning! Den här gången sprang vi 5 km (i 34 grader) och sen sprang vi så snabbt vi kunde runt fotbollsplanen ca 5 gånger (jag dog lite). Sen fick vi äntligen våra skoluniformer som vi alltså ska ha på oss under tävlingar mot andra skolor! Jag känner mig verkligen som en i teamet, och det är så jäkla coolt att vara med i ett av skolans lag!
Sen ville jag bara visa er mina böcker. Böckerna här är läskigt stora, tjocka och tunga och man måste släpa hem dom varje dag för att göra läxor.

Ps. Om någon vecka har vi vår första "meet" (tävling) mot en annan skola! Jag och alla andra som är nya ska inte tävla, men vi kommer fortfarande vara med! Ser fram emot det! Och juste! Min coach (Mr. Barger) sa att vi måste dricka ett glas oboy varje kväll för att motverka träningsverk, you gotta' do what the coach says!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag läst alla dina inlägg! Åh vad härligt du verkar ha det. Ska bli så spännande att läsa om dina äventyr. Stor kram Caroline

2012-08-21 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0