Trädgården

Det är så extremt vackert här, men det är också väldigt torrt. Dom har inte haft regn på hela sommaren och det är stora sprickor i marken överallt. Men trots det så är det så fridfullt. Vårt hus har en ENORM trädgård, jag skulle nog inte ens kalla det för en trädgård, det är mer som en åker med en massa träd. Varje kväll går vi ut och matar fiskarna i vår damm, nu tror ni att det är en liten damm, men "everything is bigger in America" så dammen är typ en sjö. Det finns stört stora fiskar i den där dammen och det är väldigt kul att mata dom. Det finns också mycket grodor och sköldpaddor.
Jag är så himla glad att jag fick just den här familjen, dom är helt underbara och jag känner mig verkligen som hemma! Sen har dom världens sötaste hundar och världens knäppande katt. Katten, Leon, tycker om att krypa upp och lägga sig vid nacken och gömma sig i ens hår, det är väldigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad roligt det låter :) Gud vad bra att du är så nöjd med din värdfamilj! Jag har en fråga: Med Afs får man ju välja ankomstflygplats... Gjorde du det eller var det en slump att du hamnade just i södern? Kan du inte berätta lite mer om hur dina tankar var kring vilken stat du ville hamna i och så? Ha det bäst!

Svar: Hej Emma! Jag valde att hamna nagonstans i sydstaterna! Pa min profil pa utbytesstudent.se kan du lasa mer om hur jag tankte nar jag valde ankomstflygplats!Jatte kul att du fragar! Kram!
Elice Lindholm Nobinder

2012-08-13 @ 09:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0