25:e december

Igår var det äntligen jul på riktigt här borta i Amerika. I vanliga fall går familjen upp ganska tidigt och öppnar paket och äter godis, men Kim jobbade från 7am till 3pm, och sen jobbade Jamie från 3pm till 6pm. Vi fick helt enkelt vänta till alla var hemma vilket var runt middagstid.
Hemma i Sverige öppnar vi oftast en julklapp i taget, medan alla sitter och tittar, men om vi gjorde det här borta skulle det ta ett år. Vi är ju sju personer med hela familjen här så granen svämmade över med julklappar. Vi delade helt enkelt ut alla presenter och sen öppnar man alla på samma gång. Jag fick dom absolut bästa presenterna någonsin, och jag blir ju rätt bortskämd med hela fem föräldrar och fyra syskon nu för tiden :)
Jag älskar alla presenterna jag fick, men dom bästa var nog ändå från mina värdföräldrar! Jag fick ett super fint armband med mitt namn och "Kansas 2012" ingraverat, och sen fick jag en liten prydnad att hänga i granen som har alla i familjens namn! Jag fick också en liten mini tavla av statyn "Keeper of the plains".
Av Kim fick jag flera saker men bl.a. Två små kylskåpsmagneter som säger "there is no place like home" och "Wichita ks" och ett super fint halsband.
Mina riktiga föräldrar skickade också ett stort paket med en massa små paket inuti. Jag fick en jättefin klocka av min pappa och ett gulligt armband av mamma! Sen fick jag också den coolaste presenten någonsin som jag faktiskt önskade mig, en hoodie med inbyggda hörlurar, haha! Super bra att ha i skolan ;)
Peter skickade med sin nya bok också med en super fin liten hälsning, och det slutade med att jag stannade uppe på kvällen och läste ut hela boken.

Jag fick så himla många fina saker som jag kommer ha kvar länge! Thank you so much, especially to my wonderful host family for all the awesome gifts!

Ps. Vi stannade uppe och tittade på Pitch perfect också efter middagen :)


Kommentarer
Postat av: Elle

Haha det här är nog en dum fråga xD Men känner du Peter Jöback? Eftersom du skrev "Peter skickade med sin nya bok" :p

Svar: Ja, genom Tomas familj :)
Elice Lindholm Nobinder

2012-12-26 @ 20:32:43
Postat av: Tomas

Vilken bra jul och vilka fina klappar :-)
Hoppas nu den andra kartongen kommer snart...
Glöm inte att skicka ett tack till Lilly (och morfar) för den stickade tröjan.
Puss

Svar: Jag fick den andra kartongen igår! :) och nej det ska jag inte glömma
Elice Lindholm Nobinder

2012-12-28 @ 01:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0