11/11/12

Hej hej hej!
 
Idag har det vart en av de bästa dagarna på länge! När jag gick ner för trappan imorse så var det första jag såg en stor HAPPY BIRTHDAY skylt i köket. Det var också presenter på bordet och glitter överallt! Jag åt en snabb frukost och sen skypeade jag med min fina familj hemma i sverige. Eftersom vädret här borta inte är så bra just nu (det är åska och blixtar) så blev det en rätt otydlig konversation med många hack och "Vaa?? jag hör inteee", men jag fick iaf höra lite fin födelsedagssång :) Av mina föräldrar fick jag världens bästa klocka som har inbyggd GPS, och nytt pulsband (jag älskar den!! Tack!)
Efter det åkte vi och åt lunch på ett ställe som heter genghis grill, jag har velat äta där ända sen jag kom hit eftersom att Jamie sa att det var sa himla gott, men det har aldrig riktigt blivit av. Dom serverar iaf "Mongolian stir fry", och man får blanda till den precis som man vill. Dom har ett långt buffebord fullt med rå mat där man får ta en skål och fylla med vad man vill, och sen ger man sin skål till kocken och så steker han allt på ett stort typ bord (hela bordet är som en freakin stekpanna). Efter typ 2 minuter serverar dom allt i en stor skål (giganstisk skål...) och det är så jäkla gott!
När vi kom hem blev det present öppning och tårt-ätning! Min värfamilj sjöng självklart en väldigt fin happy birthday, och jag skrattade så mycket att jag blåste ut två ljus innan sången var slut. När jag kom på att jag var tvungen att önska mig någonting insåg jag att jag har allt jag vill ha. Det var en konstig känsla.. Jag vill inte ha någonting, för allt är bra som det är. 
 
Sen började jag lite random att sätta fast de små glitter grejerna, som var dekorationer på bordet, på mitt ansikte, och då fick jag en flashback! Jag kom plötsligt ihåg hur jag och Max satt vi ett bord (jag tror det var i Norge) för jättelänge sen (jag måste vart ganska liten) och hade en tävling om vem som kunde klistra fast flest sånna där glitter grejer i ansiktet.. skummt 
 
Nu kom lilly precis över och hon gav mig mitt favoritgodis i present! Ikväll ska vi gå och se den nya James Bond filmen "Skyfall"! 
 
Jag vill tacka alla så himla mycket för alla fina gratulationer, speciellt från min släkt där hemma som har skickat fina kort och e-mails! Puss på er alla!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Elice!

2012-11-11 @ 23:56:59
Postat av: Christina och Per

Stort GRATTIS
önskar
Christina och Per

2012-11-12 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0