Breaking dawn!

Hej hej!

Nu har jag också sett breaking dawn part 2! Och jag måste tyvärr säga att jag fortfarande inte riktigt gillar filmerna, fastän den här definitivt var den bästa av dom. Jag var kär i böckerna när jag läste dom för länge sen och filmerna förstörde böckerna för mig, så det är väll därför jag inte tycker om dom speciellt mycket.
Men innan bio med en massa tjejer så han jag med att träna på gymmet, och färga Lillys hår! Hon färgade en liten slinga blå, och jag tyckte det blev rätt bra, se väldigt coolt ut om man flätar håret t.ex.
Annars var det en vanlig dag, förutom att vi är lediga resten av veckan!
Och, jag har ÄNTLIGEN fått mitt nya kreditkort!! Jag har vart pank och utan telefon (har ju inte kunnat betala telefonräkningen) i ca två veckor, men idag kom kuvertet, som mina föräldrar skickat, fram så jag är inte pank längre! Wihoo!

Ps. Gick inte att publicera igår så jag gör det nu, men det här är från igår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0