Friiisk

Hej igen!
 
Vill bara tillägga att detta är den tjedje gangen jag skriver det här inlägget! Dumma dator...
Men nu är jag iaf äntligen frisk och det kunde ju inte kommit vid ett bättre tillfälle eftersom det är Thanksgiving på torsdag, och då vill man ju INTE va sjuk! Men eftersom att jag var sjuk hela förra veckan har jag rätt mycket läxor att göra, men det är ju inte hela världen som tur är. Idag har jag och Jamie tränat på the YMCA som är ett gym rätt nära vårt hus! Jag är verkligen kär i det där gymmet! Det är stort och nybyggt plus att det har en massa high-tech maksiner som ser till att man är genomdränkt i svett när man går där ifrån (och nämde jag att jag inte behöver betala eftersom att vi har ett family-membership?). Det kanske inte var det smartaste saken att göra direkt efter man har vart sjuk i en vecka, men aja! Jag mår mycket bättre efter lite träning! Vi kommer förmodligen gå dit imorgon igen, och sen kommer vi försöka att gå dit en gång varje dag framöver.. fortsättning följer. 
Annars har det bara vart en vanlig dag utan några överraskningar, och just nu sitter jag och lär min en ny sång på gitarren (där ljög jag ju faktiskt lite, för just nu skriver jag det här inlägget.. men så fort jag är klar kommer jag fortsätta med gitarr spelandet). Vi kanske möjligtvis kommer gå och se en film ikväll beroende på hur pigga vi är. 
 
Nästa vecka är det ju som sagt Thanksgiving och jag är så taggad! Det är en av sakerna jag har längtat efter lite, så det kommer bli kul. Sen är det ju black friday på fredag, vilket innebär att väldigt många butiker har extrem rea på nästan allt. Hoppas att mitt nya kreditkort har kommit tills dess! (Ja, mina föräldrar har nu skickat ett nytt kort till mig så att jag kan leva igen, och vi spärrade självklart det stulna kortet). 
 
Och så en lite rolig grej.. Eftersom att det tar ett tag att skriva inlägg på bloggen tänkte jag att jag kunde utnyttja Siri som alla iPhones har. Man säger bara till Siri vad det är man vill skriva, och sen skriver hon åt en. Men antingen är min engelska extremt dålig eller så är Siri halvdöv för hon verkar inte riktigt förstå vad jag säger..
Vad jag sa: We're probaby gonna to try going once every day, maybe after school if we have time. 
Vad Siri skrev: Probably in try going very recounts is like a really good Maltba becasuse i can Tantasqua (eehh... say what?)
 
Här kommer två skumma bilder.. som jag tror är tagna backstage efter dansen förra helgen, och ja dom har ketchup i ansiktet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0