Lite bitter

Varför känns det som att allt händer i Sverige när jag är i USA? Det enda jag ser på facebook inklusive instagram just nu är bilder från SHM konserten..
Sen är det ju Eurovision song contest i Sverige i vår, och det är första gången vi har luciatåg i friends arena det här året!
Så mycket som jag älskar Amerika, måste jag ändå ta en minut att sörja allt jag kommer missa i sverige medan jag är borta.. Men bara en minut, för sen kommer jag vara glad resten av tiden jag är här! Så det så.


Kommentarer
Postat av: Annika

Å andra sidan är det regnigt och sådär råkallt som kryper innan för kläderna oavsett vad du har på dig. Kolsvart när du går upp och kolsvart när du kommer hem. Kolsvart i stort sett dygnet runt känns det som.

2012-11-26 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0