the YMCA

Herre vad jag älskar det här gymmet, och vad bra det känns att äntligen komma igång på riktigt med träningen! Idag gick vi dit igen och jag gjorde ungefär samma sak som igår, styrka blandat med kondition. Imorgon tror jag att vi ska testa på någon av deras klasser, jag kommer inte ihåg vad det var, men det blir kul med lite variation!
Jamie tittade på film idag medan hon tränade, haha, rätt bra idee eftersom tiden rinner iväg snabbare då.

Den här veckan är en riktigt kort vecka, bara måndag och tisdag eftersom att det är Thanksgiving på torsdag!
Men det kommer bli väldigt roligt att träffa mina vänner i skolan eftersom att jag inte har träffat dom på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0