Valet

Hej!

Förmodligen vet ni där hemma i Sverige redan vad som har hänt här borta med valet. Vinnaren blev Barack Obama, och jag måste säga att nästan alla jag pratade med (även republikaner) visste att han skulle vinna redan innan valet. Jag tror det kommer vara många lärare och elever som är lite deppiga imorgon i skolan, för vissa tar det väldigt hårt. Jag har sett många statusar på facebook där folk skriver t.ex "vad som än händer så kommer Gud alltid ha kontrollen" osv.
Men en sak jag blev förvånad över är hur många som faktiskt gick ut och sa precis efter valet att dom röstade på Obama! Skönt att bli påmind om att alla fortfarande har ett fritt val, fastän den största delen av Kansas är republikaner.

Nu ska jag iaf sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tomas

The world is grateful :-)

2012-11-07 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0