12th place!!

Aaaaahh, jag är så glad! Jag kom precis hem från det bästa meetet någonsin, och jag är så himla stolt över vårt team! Och inte för att skryta, men jag måste säga att jag överraskade mig själv med en riktigt bra placering med tanke på att jag inte har sprungit någonting på några veckor! Jag slutade på 12:e plats (av 48) och fick en medalj! Min favoritdel av själva racet är slutet, för jag har en rätt bra sprint, så jag passerar alltid en eller två tjejer, och det känns så j*vla bra! Jag fick många komplimanger av både Barger och andra i teamet.
Det här blev ett rätt skrytigt inlägg måste jag säga, haha, men ibland behövs det också!
Jag ska försöka få upp några bilder på mig när jag springer, men så länge får ni en bild på mig och dom andra JV tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Åhh så roligt, vad du är duktig!!!
Det gläder mig mycket att du tycker det är så kul med cross country.

P&K

2012-10-05 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0