AFS

Hej!
Jag har nu faktiskt upplevt min första dåliga händelse med AFS. Innan dett atyckte jag att allt var en dans på rosor och att AFS var en helt felfri organisation. MEN, nu är det så att imorgon åker hela cross country laget till det absoult största och viktigaste meetet under hela säsongen, nämligen "state". Eftersom att meetet är tidigt lördag morgon måste vi åka fredag kväll för att sedan sova över på ett hotell och åka till meetet på morgonen efter. Och jag får inte följa med pga AFS! En av deras regler är att om man åker iväg med skolan utan föräldrar måste man ha minst en kvinnlig och en manlig "ledare" om eleverna är både tjejer och killar. Men nu är det ju bara min coach som är ledare, och därför saknas den kvinnliga ledaren. Detta gör att jag inte får följa med imorgon. Super tråkigt eftersom att det är en stor del av cross country säsongen. 
AFS är rätt överbeskyddande och det kan vara bra ibland och dåligt ibland. Just nu försöker jag övertala min kontaktperson via sms att inget kommer hända om jag följer med. 
 
Annars da? Joo vi vann precis ett homegame med 42 - 0 till oss woop woop!
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Usch vad stört! Mitt XC lag kommer nog inte gå till state men jag hade blivit riktigt arg om jag inte fått följa med! Vet du hur det gick för dom?

2012-10-27 @ 19:11:38
Postat av: matilda

Usch vad stört! Mitt XC lag kommer nog inte gå till state men jag hade blivit riktigt arg om jag inte fått följa med! Vet du hur det gick för dom?

Svar: Jag vet! Väldigt irriterande! Nej jag vet inte än men jag komer få veta imorgon :)
Elice Lindholm Nobinder

2012-10-27 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0