älska USA

AAAAH! Jag vet inte ens vad jag ka skriva! Allt är ju så stört bra här borta. Innan jag åkte hit var jag helt säker (och förbered) på en massa problem, och att jag förmodligen skulle behöva byte värdfamilj, eftersom att det är rätt vanligt. Men än så länge är allt bara super och jag kan INTE FATTA att jag har vart här i tre månader snart!
Idag var det ju Halloween i skolan, så vi hade på oss våra ninja turtles kostymer, och jag fick faktiskt rätt många komplimanger. Nu ska vi fixa en pumpa eftersom min värdpappa precis kom hem med en till.. haha
 
Annar då? Vårt fotbollslag förlorade en match igår så nu är säsongen över för Ros Hill. Ikväll ska vi (jag Jamie och Matt) ha ett Harry Potter maraton eftersom att vi inte har någon skola på torsdag eller fredag!! OOOCH jag ska förmodligen skypea med Johanna ikväll!! Så livet leker!
 
Så här fina var vi idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0