Hallå

Förlåt för mitt arga inlägg igår, jag överreagerade en aning och var tvungen att skriva av mig, men nu är allt bra igen! Min super bästa kontaktperson "Robin" ringde mig och vi pratade ett tag. Hon sa att jag tog det väldigt bra och att hon ofta ser utbytesstudenter som flippar ur totalt för sånna här saker, och att hon uppskattar att jag pratade med henne.
Jag tänker dock inte låta denna lilla händelse förstöra min helg! Imorgon åker jag och Jamie iväg för att ta hennes senior pictures, och på kvällen åker vi antagligen hem till Hailey för halloweeeen party!
Annars är allt som vanligt toppen och nu ska jag gå ut med mina fina hundar i det höstiga vädret! Puss på er alla

Ps. Jamie tycker, precis som jag, om att rulla och för några dagar sedan tog jag dom här fina bilderna när hon rullade ut från mitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0