Helgen

Hej hej!
 
Herre vad det blåser ute idag! Det känns nästan som att vinden här motsvarar regnet i Sverige. Om man t.ex har planerat att göra någonting utomhus så är det vanligare att man säger "nej, det går inte för det är för blåsigt ute" än "nej, det går inte för det regnar". 
När Jamie och jag satt i bilen påväg hem var det så blåsigt att hon faktiskt var tvungen att svänga mot vinden för att inte köra av vägen. 
Just nu sitter jag och tittar på serien "New girl" på min dator. Jag vet inte vad det är men jag har bara fastnat för den serien, och den är så hysteriskt rolig.
 
Den här helgen är det en tre-dagars-helg, vilket betyder ingen skola imorgon woop. På lördag morgon åker hela familjen till "World of fun" som är en amusement park i Kansas City. Det kommer bli så himla kul!! Förhoppningsvis hinner vinden lungna ner sig lite tills dess också. 
 
Ps. Ville bara berätta också att Jamie precis fick sitt "acceptans letter" från colleget hon sökte till! Hon kommer gå på KU (The university of Kansas), congratulations Jamie!!
 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Puss, världens sötaste Elice :-)

2012-10-19 @ 01:32:34
Postat av: Christina Persson

Hej Elice,
Det är så roligt att läsa alla dina "brev" på nätet. Du trivs och mår bra och har hamnat hos rätt familj. Härligt att följa din vistelse "over there". Och dagarna verkar fulla av aktiviteter förutom skolan. Njut! Tiden går fort när man har roligt.
Kramar från Christina och Per

2012-10-19 @ 15:14:57
Postat av: Annika

Du är så söt!

2012-10-21 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0