Hurricane

Hej!

Jag tror att de flesta, även dör hemma i Sverige har hört om stormen "Sandy" som just nu drabbar östkusten i USA. Jag ville bara säga att det alltså inte drabbar kansas över huvud taget just nu, och den kommer förmodligen inte göra det heller. Men jag vet att några AFS studenter som bor i New York och andra platser i närheten kanske är/kommer bli drabbade, så jag hoppas allt går bra för er. Två av AFS kontor har fått stänga ner pga evakuering, men det finns fortfarande två kvar så det är ingen fara.

Aja, jag ville bara säga hej! Jag mår bra och vädret här borta är som vanligt. Jag har inte blåst bort till Oz.

Bilden är gammal, jag tror jag tog den precis när jag kom hit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0