Måndag

Hej!
Idag har det vart en hyfsat bra dag faktiskt, faständ det är en måndag. Jag, Matt och Jamie stannade uppe jätte länge igår och bara pratade om allt mellan himmel och jord (Matt lärde oss lite japanska), så jag var ganska trött idag.
Under cross country träningen sa Barger någonting som gjorde mig dag tiotusen gånger bättre. Tydligen är jag den snabbaste utbytesstudenten han någonsin har haft med i teamet! Aah va glad jag blir! Jag har kämpat så jäkla mycket, och att få ett sånt resultat är helt underbart. För några år sen hade dom en utbytesstudent som sprang 4km på 19,30min och förra veckan slog jag det rekordet med min tid på 19,11min. Det betyder alltså att jag sprang 4,7min/km! Jag ser fram emot mitt sista meet som är på torsdag, men jag är såklart lite ledsen att cross country säsongen snart är över.
Efter den bra nyheten var det dags att spinga, och den här träningen blev inte riktigt som vanligt. Vi skulle springa till ett speciellt ställe som ligger ca 3miles från skolan, och där skulle vi  sedan göra lite "sprint" övningar. Eftersom mitt knä inte är helt okej ännu så skulle jag bara springa dit och sen direkt tillbaka till skolan (alltså hoppa över övningarna). Det enda problemet var att jag ju sprang ensam tillbaka, och jag hittar inte riktigt överallt än. Såå det slutade med att jag gjorde en "Annika Nobinder" (haha förlåt mamma) vilket betyder att man springer ut på en joggingrunda, tappar bort sig totalt, desperat försöker hitta vägen tillbaka, får lite lätt panik och börjar springa åt nåt random håll i hopp om att man plötsligt ska hitta rätt väg. Sen när man äntligen hittar tillbaka till vägen man var på från början så blir man överlycklig och börjar skutta runt som en liten femåring. 
Det var alltså exakt detta som hände mig idag, meen jag fick iaf se lite mer av Rose Hill! 
 
Nu ska jag träffa min liaison, Robin, och prata lite! Ses snaart
 
 
Typ såhär såg jag ut idag när jag insåg att jag inte hade någon som hellst aning om vart jag var. 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Puss sötnos!
Bra gjort att du hittade tillbaka, och tack för att du delar med dig av allt; roligt, jobbigt, när du lyckas och när det inte går lika bra.
Så här från mitt perspektiv så verkar det som att du mår bra, får uppleva och lära dig nya saker och växer i det. Du är så modig, stark och klok.
Älskar och saknar dig.
Puss

2012-10-09 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0