REGN

Okej, om ni tycker att det regnar mycket i Sverige så har ni FEL! Jag har precis upplevt ett riktigt Kansas-oskväder och det är helt sjukt vad det regnar. 
 
Kl. 6.00 vaknade jag imorse. Hela cross country laget skulle åka och hjälpa till på ett event som kallas "Run for the roses". Vem som hellst i Rose Hill kan vara med att springa, och racet är en mile. Vi skulle alltså vara där och hjälpa till, t.ex dela ut medaljer, sälja t-shirts och lite andra grejer (cross country laget är dom enda som inte får springa eftersom att det är lite orättvist mot alla andra). Racet skulle starta kl. 7.30 men vi var där 6.45 för att fixa lite grejer i förväg. Meeen när klockan äntligen var 7.30 så blev hela grejen inställd för det regnade för mycket och dom ville inte att folk skulle springa när det blixtrade. Så det var bara att åka hem igen, men först var vi tvungna att ta oss till bilen och det var inte den lättaste saken i världen pga regnet. Bilen stod nämligen en bit bort, så först tänkte vi vänta tills regnet avtog lite, men när vi insåg att det inte skulle hända så bara sprang vi så fort vi kunde. Jag har seriöst ALDRIG varit med om något värre! Man kunde knappt se en meter framför sig för att det var så mycket regn!! Så när vi äntligen satt i bilen kunde vi inte göra annat än skratta. Nu ligger jag iaf i min sköna säng igen, och ska försöka somna om. 
 
Det här var precis när det började regna, jag ville inte ta ut min telefon när det regnade som värst för då hade den lätt gått sönder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0