6 miles - golf cart - shopping - football

Hej!
Här kommer en kort sammanfattning av dagen! Vi är nämligen lediga idag och på måndag eftersom att det är "labor day" på måndag.
Dagen började med en "recovery run" med cross country laget kl. 7 på morgonen. Fastän vi är lediga från skolan så slipper vi inte undan vår cross country träning, och den här gången sprang vi 6 miles (ca 9,5km). Efter det åt vi frukost tillsammans i skolan samtidigt som vi tittade på film. Sen åkte jag, Jamie och Lilly hem till oss och körde lite mes golf carten (stört roligt!!). Vi åkte också och shoppade lite, jag hittade äntligen någonting jag faktiskt gillade. Innan har jag haft svårt för att hitta kläder eftersom att modet är så annorlunda här, men jag tror jag börjar fatta nu.
Sen åkte vi till en annan High School och tittade på fotbollsmatchen! Vi van inte men det var en väldigt rolig upplevelse, och det var den första gången jag såg amerikans fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0