Blandat

Okej, jag är för lat för att skriva vad som har hänt och vad jag har gjort de senaste dagarne, så ni kommer bara få  en blandning av bilder, för en bild säger mer än tusen ord..
 
Kall och fuktig buss
 
 
Coach!
 
 
Blöt hund på bussen påväg tillbaka till skolan, inte glad
 
Model: Jamie
By: Elice
 
Model: Elice
By: Jamie
 
Football game!
 
 
 
Lol, är gladare än jag ser ut på bilden. Efter fotbollsmatchen visade dom en film mitt på planen. Vi hade filtar, sockervadd och kuddar. Feta mysigt. (Btw filmen dom visade var "grownups", Johanna, om du läser det här så var det det filmen vi såg för något år sedan som var löjlig dålig..) Men det var som sagt mysig iaf!
 
Sen var det en AFS orientering idag från kl. 9 till kl. 4 (If any of the other exchange students reads this, thank you for a lovely day! I like you all very much :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Håkansson

Hej! Vad kul att du är utbytis, men en snabb fråga, hur snabb måste man vara för att få va med i cross country? Räcker 7min/km? Hur snabbt springer du 5km? (: kram!

Svar: Hej hej! I mitt förra meet sprang jag 3,4 km på 17,50 min vilket är ungefär 5,15min/km, jag vet inte riktigt hur snabbt jag springer 5km. Men grejen med cross country är att du inte alls behöver vara bra i början! Min kondition har utvecklats något enormt under de senaste veckorna, och jag springer mycket snabbare nu än jag gjorde när jag först började, eftersom att man springer varje dag. Kul att du frågar! Kram!
Elice Lindholm Nobinder

2012-09-16 @ 19:31:38
URL: http://emmahakanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0