Livet verkar så enkelt ibland

Ofta när jag sitter ensam och lyssnar på musik på en buss, båt eller någonting liknande brukar mina tankar vandra in på hur simpelt livet är egentligen. Det är ju så himla lätt att ge en komplimang till någon så att deras dag blir lite bättre. Det är ju så himla lätt att bara vara snäll och trevlig mot folk. Det är ju så himla lätt att sprida glädje. När jag sitter där och lyssnar på min favorit musik kommer jag på hur bra jag har det och hur lätt allt egentligen är. Gör det du vill göra, och skit i resten för du lever bara en gång. Ibland kommer jag på mig själv med att göra någonting, frivilligt, som egentligen inte alls får mig att må bra. I stunden kan det vara svårt att upptäcka och det känns som att jag alltid kommer på det i efterhand. Men nästa gång ska jag fan inte missa det.
Om livet ändå kunde vara så lätt som det är när jag sitter på bussen med musik i öronen...

Jag har precis kommit hem från ännu ett meet med teamet. Jag har tyvärr inga bilder för min kamera dog idag (inga batterier), men det såg i princip likadant ut som alla andra gånger. Imorgon åker jag till doktorn för att kolla upp mitt knä, jag tror som sagt inte att det är något allvarligt, men better safe than sorry.
Idag var det ju 80's day, men jag har verkligen inga kläder så jag sket i temat idag. Imorgon är det rött och vitt som gäller!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0