Orange leaf

Hej!
Igår skulle vi egentligen åkt till ett zoo, men så blev det tyvärr inte. Vi la istället puzzel, shoppade och slappade hela dagen! På kvällen åkte jag Jamie och Amanda till Orange leaf, som är ett 'frozen yogurt' ställe. Läskigt gott, och jag vet att vi kommer åka dit igen om jag får bestämma hehe. Sen åkte vi hem till Amanda och såg en väldigt bra film.
Idag har vi ingen skola, woop woop, så om några minuter ska jag och Jamie åka hem till Lilly och hänga lite innan cross country practise som är klockan tre. (ja vi har träning fast vi är lediga från skolan)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Katarina

åhh, så du har också varit där!! Älskar glassen de har! :)

Svar: Jaa!! Bästa glassen någonsin! :)
Elice Lindholm Nobinder

2012-10-09 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0