Runner's knee

Hej hej! Idag har mitt knä tyvärr blivit värre. Vi sprang bara 2 miles idag, vilket inte alls är speciellt långt, men mitt knä började ändå krångla. Efter ungefär 1 mile började jag känna av det, och när jag hade sprungit klart kunde jag knappt gå. Jag har en stor svullnad på utsidan av knät och jag kan känna hur knäskålen hoppar fram och tillbaka. Det är inget allvarligt, förmodligen är det en överansträngning eftersom att jag plötsligt har börjat springa över 27 miles i veckan (ca 43km) och allt jag behöver är vila. Imorgon har vi ett meet, men jag kommer inte springa för jag måste låta mitt knä vara, jag kommer sjävklart vara där fortfarande för att heja på alla andra. Sålänge får jag cykla som in i helvete, kyla ner det med is 24/7 och knarka ipren, sen är det bara till å hoppas på att det blir bättre.
 
Our cool cross country tie dye t-shirt!
I love the print in the back, haha
The Sweatshirt! (We worked in the concession stand yesterday, again)
A random pic on me and the worlds best milk shake from sonic!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej sötnos.

Jag tycker du är såååå duktig som är med i teamet, och springer som aldrig förr :-) Stackare som har fått ont i knät :-( Skickar alla varma läkande tankar till dig, och hoppas du får bra hjälp för att bli frisk och kan fortsätta springa.

Kramar
Tomas

2012-09-18 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0