Spirit week!

Hej hej! Imorgon är den första dagen av spirit week! Varje år har RHHS en spirit week som är veckan då homecoming (som är på fredag) är. Dom har då ett bestämt tema varje dag som man måste klä sig efter! Så himla kul!
Här är spirit week schemat:
Måndag: PJ day! (alla måste ha på sig pyjamas)
Tisdag: Tie dye or tie day! (man måste ha en tie dye t-shirt eller en slips)
Onsdag: Class colors! (man måste ha på sig sina klass-färger, seniors har limegrön och lila)
Torsdag: 80's day! (well, behöver jag förklara?)
Fredag: red-and-white day! (alla har på sig röda och vita kläder för att hedra skolan. Det är också på fredag Jamie och jag kommer ha på oss våra "headbands" som ni kan se på en av bilderna)

Det är hela veckan! Jag är så himla taggad!! Jag ska försöka ta en outfit-bild varje morgon den här veckan så ni får se hur jag ser ut.

Ps. Jamie och jag gjorde precis tie dye t-shirts, och jag försökte göra en svensk flagga. Jag vet inte riktigt hur resultatet kommer att se ut, så jag får se om jag har på mig den på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0