Vänta

Sitter och väntar på "dad" precis utanför skolan. Jag har haft cross country träning sen kl. 3.20 (nu är klockan 5.39), men det är typ storm ute så alla sprang faktiskt innomhus idag. Det har vart soligt och varmt hela dagen men plötsligt, precis efter lunch, började det ösregna och blixtra. Kansas-väder helt enkelt. Eftersom mitt knä har gjort rätt ont både idag och igår så cyklade jag 12 miles på en träningscykel istället för att springa. 
 
Det är så himla skönt att den här veckan äntligen är över, för det har verkligen vart en konstig vecka. Det finns så mycket detaljer jag skulle kunna skriva för att beskriva det, vad folk har sagt, saker som har hänt etc. men det skulle ta flera timmar att skriva ner. Det känns som att jag har svävat en bit ovanför mitt eget huvud hela veckan bara observerat allt jag har gjort och sagt. Sammanfattningen blir en skumm och luddig vecka. Inte på ett dåligt sätt, bara konstigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0