Apr. 17, 2013

Hej!

Jag har börjat träna väldigt mycket på sista tiden och jag har faktiskt var på gymmet varje dag efter skolan i ca tre veckor. Jag borde ha lärt mig vid det här laget att jag mår så himla mycket bättre när jag tränar regelbundet! Mina dagar blir bara bättre i allmänhet, och jag är mycket gladare! Sen blir jag ju glad för att jag ser lite muskler när jag tittar i spegeln ;)
Imorgon kommer vi åka iväg med kören för ännu en tävling, och vi kommer vara borta hela dagen. Klockan 9 imorgon går den gula skolbussen, det kommer bli kul! Puss puss

Jag har än en gång inga nya bilder att visa er, så ni får se den sötaste lilla bebis bilden på Jamie!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad duktig du är som tränar. Hahahahahah hon ser ju för rolig ut. Söööööt!

2013-04-17 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0