Contest och lite annat

Hej hej mina fina vänner!
 
Igårkväll gick jag åkte jag till skolan med Hailey och Jamie runt 7 - tiden och tittade på dramaklubbens pjäs som dom har satt ihop. Det var ungefär som en sammanfattning av alla Shakespears pjäser, och vi visste att det skulle vara en komisk pjäns, men vi hade ingen aning fhur rolig den var förren vi såg den! Den var så hysteriskt kul och jag satt och grät av skratt när den var över. Jag är så himla stolt över vår fina skola, och det finns så många med så mycket talang! Vi har några väldigt bra skådespelare och dom gjorde ett jättebra jobb, så bra att jag och Jamie faktiskt ska gå dit och se den igen ikväll, och förmodligen dra med oss Matt!
Efter den grymma pjäsen åkte vi hem till Hailey's pappa och åt våfflor, bara för att det är så himla gott. Vi sov över där också och det var kanske inte super smart för klockan 6 imorse var vi tvungna att gå upp och åka till Andover Central (en skola i närheten). Vi åkte dit med hela vår kör för att tävla i en sångtävling. Vi var där från kl. 8 till ca kl. 12 och det gick faktiskt väldigt bra. Varje kör får sjunga inför en dommare som sätter betyg på kören. Betygen går från 1-5 där 1 är det bästa betyget man kan få. Hela vår kör fick betyg 1, vilket betyder att vi ska åka dit och sjunga igen den 27 april! Woohoo 
Och på tal om den 27 april, det är också dagen då vi har prom i vår skola! Idag åkte jag med min vädmamma till ett ställe för att fixa min klänning så att den passar som den ska! Dom gjorde diverse skysteringar och jag ska åka tillbaka den 20 april för att se till att den passar. Nu återstår bara att hitta skor och smycken, för jag har redan bokat tid för både för att fixa både mitt hår och smink. Men jag har ingen aning vilken färg jag vill ha på mina skor för eftersom att min klänning har en så stark färg, det kommer bli svår att hitta något som passar. 
Aja, efter att vi var klara med kör-grejen åkte jag och Jamie med Brittney och Jake till Freddy's (ett lunch ställe) och åt lunch. När vi hade ätit färdigt så satt vi i Jakes bil precis utanför restaurangen och lyssnade på alla låtar från Les Miserables, på högsta volym! (sammtidigt som vi självklart sjöng med så högt vi kunde) Den filmen är så himla braaa!! Jag kommer aldrig kunna tröttna på den grymma musiken!
 
Jag har absolut inga intressanta bilder att visa er just nu så ni får två bilder på mig och min extremt fina (eeh eller inte) AFS tröja som jag har haft på mig idag
 
 
Btw, i början tyckte jag att mitt överkast var det fulaste jag någonsin sett, men nu har jag börjat undra om jag ens kommer kunna överleva utan det?! Så fort jag ser det där zebra-randiga mönstret så blir jag trött, för att jag tänker på min underbart sköna säng! (mamma du kanske måste köpa en zebra randig filt så jag känner mig som hemma när jag kommer tillbaka?)

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till betyg 1! :-) Beiga skor kan väl vara fint till klänningen. Syns dom ens under allt det där tyget!?

2013-04-14 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0