crazy shopping-day

Heej!
 
Den här dagen har verkligen varit otroligt lång! Jag gick upp klockan 8 imorse för att åka till the y och träna med Hailey. Vi har vart så duktiga på sista tiden, och gått till gymmet varje freakin dag! Det måste jag fortsätta med när jag kommer hem!
Sen åkte jag hem och tog en snabb dusch, och det behövdes kan jag säga för jag hade inte tvättat håret på ett tag... bläää. Efter det kom Hailey och hämtade mig igen, och så började vår hysteriska fix-inför-prom-dag. Jag behövde hämta upp min klänning hos sömmerskan, för jag åkte dit förra helgen och fixade lite grejer så att den skulle pasa bättre, så det började vi med, och sen var det bara vidare till gallerian i Wichita. Jag behövde köpa skor, smycken och smink till prom, och Hailey behövde skor. Vi sprang runt i flera timmar, men vi hittade ingenting.. inget vi gillade iaf. Men sen såg vi en liten butik som jah inte har sett förut i gallerian, och där hittade Hailey sina prom-skor! Dom sålde också converse i alla former och färger man kan tänka sig, så jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa ett par! Dom är ju så extremt billiga här borta!! 300 kronor lixom... 
Men iaf, vi sprang runt ett tag till och tillslut hittade jag ett par skor jag tyckte om,men dom fanns såklart inte i min storlek (skor man tycker om finns ju aldrig i rätt storlek, bara för att jävlas) så vi var tvungna att åka till ett annat ställe så att jag kunde köpa dom! Men värt var det för dom är så fina! Sen åt vi lunch på ett sjukt bra ställe som har supergod thai-mat. Efter det hittade jag äntligen ett par örhängen som jag faktiskt gillar, och då var vi nästan klara, bara sminket kvar! Min plan var att gå till Mac butiken i Wichita och boka en tid så att dom kan sminka mig nästa lördag inför prom, men dom var helt fullbokade! Det var galet mycket folk där inne för det är många som har prom ikväll, och tydligen nästa helg också. Jag blev lite irriterad för dom var inte speciellt trevliga och det tog typ tio minuter för mig att hitta någon som kunde svara på min fråga. Aja, jag bokade iaf en tid hos sephora istället, som dessutom sminkar helt gratis, så det blev ju bra iaf!
Så nu är allting äntligen fixat och klart inför prom!!!! Villken lättnad.
 
Sen ville jag bara berätta någonting som är väldigt roligt, nämligen att Jamie är en prom queen candidate!! Hela skolan har röstat på tre tjejer och tre killar i senior-klassen som kommer vara våra prom king och queen candidates, och sen på prom kommer vi att rösta fram en queen och en king! Jag tycker det är så himla kul att Jamie är en av kandidaterna! Grattis till henne!!
 
Ghaaaaa, jag är så taggad på livet just nu!! 
 
Stretch!
 
Attractive face....
 
Trött efter en väldigt lång dag..
 
 
 
Ouupsss
 
Och här är en bild på min katt bara för att han är så söt. Han lägger sig alltid helt utsträckt på rygg, på helt random ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0