En hyfsat svensk dag

Hej hej!
 
Idag har jag vart ute på ett litet uppdrag, jag hjälpte nämligen min kära svenska skola, kungsholmen! Just nu pågår läroverksfejden, som är en tävling mellan fyra gymnasium i stockholm. Mellan dom större tävlingarna har varje skola en chans att samla poäng genom små minideltävlingar. En grej man kunde göra för att få poäng var att filma en person iklädd skolans t-shirt framför ett känt landmärke utanför Europa. Som tur är har jag min KG-tröja med mig till amerikat, så jag och min värdpappa åkte in till Wichita och filmade statyn "Keeper of the plains" som jag skrev om i bloggen för några månader sen. Kul ar det, för trots att min värdpappa har bott här så länge så har han aldrig åkt och sett statyn! Vad gör man inte för skolan lioxm... Dom borde vara glada att få tillbaka en sån engagerad KG-are snart haha ;)
Det har också vart väldigt fint väder idag, sommarvärme! Så när vi kom hem satte jag mig med min bok ute på altanen i solen, och där satt jag i säkert två timmar och bara softade. Härligt med lite sol!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0