Lite är bättre än inget

Hej hej! En liten videoblogg till er kommer här. Som ni kan höra är det en del grejer som jag måste fixa med just nu, och jag kan säga att direkt när jag slutade filma kom jag på typ tio andra saker som jag måste göra. Bara bloggen är ju som ett jobb som måste uppdateras hela tiden. Fastän bloggen är så mycket jobb så var det den bästa ideen någonsin och jag är så glad och stolt att jag har lyckats uppdatera genom hela året utan några större avbrott! Woop woop Yey för bloggen, och den fyller ett år i april också! Grattis grattis!
 
 
 
Och ursäkta för den extremt dåliga kvaliteen, men på det här sättet är det lättare att se videon via mobilen. Sen är min svenska inte den bästa, jag är extremt trött och engelskan smiter gärna fram ibland....

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha kul att se!!! :)

2013-04-09 @ 13:40:49
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: Annika

Finaste Elice. Tack för videoblogg. Kändes som du satt mitt emot mig på riktigt. Puss, Puss tillbaks.

2013-04-09 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0