Regn och fina kläder

Idag regnade det.. Igen! Och imorgon ska det tydligen vara 22 grader och sol.
Imorse när jag och Jamie sprang från parkeringen till skolans entré så blev vi helt genomblöta, det enda som faktiskt klarade sig undan regnet var Jamie's hår för hon hade en luva på sin jacka. Extremt irriterande väder eftersom att alla prom candidates var tvungna att vara finklädda idag.
Jamie råkade lämnade sin ryggsäck i bilen, och snäll som jag är sprang jag hela vägen tillbaka till bilen och hämtade den så att hennes fina kläder inte skulle bli blöta. När jag kom tillbaka tog jag av mig både strumpor och skor för dom var så blöta att jag lämnade fotspår efter mig på mattan i skolan. Sen gick jag barfota resten av dagen och mina skor fick vänta i mitt skåp! Så blir det när Kansas-vädret slår till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0