Remember this?

Ni har väl inte glömt bort min ask som egentligen skulle vart en butter dish?
För jag har nämligen börjat måla den nu! Jag försökte efterlikna en slags våg på locket, men det blev så tråkigt så jag la till lite guld på kanterna. Den är självklart inte klar än för jag började måla igår, men snart så! Fastän jag i princip hatar den här lilla asken efter alla grejer jag har fixat med den, så blev jag lite stolt när min lärare sa att den definitivt skulle kunna vara med i en utställning eftersom det har en "interesting shape". Många elever ställer nämligen ut sina "konstverk" eller säljer dom för att få "scholarships" till college.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hur mycket kostar den. Jag köper den! Den är jättefin. Älskar färgvalet och formen :-)

2013-04-22 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0