9-10 februari

Den här helgen har vart en av de bästa på länge! Det har vart en sån där helg när det känns som man har vart ledig i en vecka, fast det bara har vart två dagar. På fredag gick jag och la mig väldigt tidigt, ca klockan nio, och sen vaknade jag runt ett på lördagen, men jag var fortfarande trött! Jag antar att jag verkligen behövde ta igen lite sömn. På kvällen såg jag den nya filmen "identity thief" på the Warren, det var en väldigt rolig film, haha. När jag kom hem hade Jamie och Hailey gjort våfflor, så vi åt dom samtidigt som vi pratade om allt och inget. Juste!! Nu kan jag ju också passa på att berätta va jag förmodligen kommer göra över spring break! Jag, Jamie och Hailey ska åka till Las Vegas!!!! Det enda problemet är ju AFS.. Jag, mina föräldrar och mina värdföräldrar måste fylla i en massa papper och skicka till AFS så att dom kan godkänna resan, och först då kan jag åka. Men jag är nästan helt säker på att dom kommer säga ja, så yeey!

När vi vaknade idag chillade vi lite i mitt rum och sen åkte vi till Hailey's pappa och träffade deras hundvalpar! Dom är helt otrooligt söta och bara en vecka gamla! Sen åkte vi hem till oss igen och åt lunch, pizza blev det!
Sen jag jag ju bara tillägga att det har vart ca 18 grader idag, och jag har sprungit runt med mjukisbyxor och en t-shirt! Aaahhh jag vill inte hem till kalla Sverige igen.

Just nu är min livsstatus "amerikansk tonårsfilm". Japp, det känns som mitt liv är en jäkligt grym film som är för bra för att vara sann, men precis som alla filmer måste den ta slut någon gång.

 

Förlåt för suddiga bilder
 
 
 
Sommar i februari!
 
Och det här är Jamie's naturliga hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0