Bild-bomb

Här kommer en riktig bild-bomb från igår när jag och Lilly tog lite fina bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är så himla glad att jag har Lilly som faktiskt förstår sig på min kamera lite grann iaf! Vad vi gör när vi går ut och tar bilder är att jag börjar med att hitta ett ställe med bra ljus och sen tar jag lite test bilder och ställer in alla inställningar. När det är klart så tar jag några bilder på Lilly och sen tar hon kameran och fotar några bilder på mig på samma ställe. Jag är definitivt mer bekväm bakom kameran, och jag tycker att det är mycket roligare, och Lilly är mer bekväm framför haha, men det är ju kul att ha lite bilder på sig själv också :) När jag kommer hem redigerar jag dom bästa bilderna, och sen är allt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0