First day

Första dagen i skolan gick super!
Som vanligt oroar jag mig alldeles i onödan, och jag älskar mitt schema just nu. Min favorit klass kommer absolut vara 7 hour då jag har photo imaging. I den klassen får vi lära oss mer om hur kameran fungerar, och sen får vi ta bilder och lära oss att redigera dom i photoshop.

Idagen som idag har vi (jag, matt och Jamie) ätit middag på happy house och sedan åkte vi till skolan för att sjunga nationalsången med rocketairs innan basketmatchen. Det är lite roligt för vi har många killar i kören som också är med i basketlaget, så efter deras uppvärmning måste dom rada upp sig och sjunga i någon minut, och sen kan dom börja matchen! Lite roligt haha
Efter det stannade vi självklart och tittade på matchen.
Nu sitter jag i Jamie's rum och bara chillar som vanligt...we are such girls! Och jag föll precis ner från sängen hahaha..

Iaf! Nu ska vi sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0