Gissa vad jag har gjort idag

Ja precis! Shopping igen!

Den här gången åkte jag till "the mall" med mina två foreigners Lilly och Natalia! Vi åkte hemifrån ca klockan 11 och vi kom inte hem förrän klockan 4 så vi var där ett bra tag. Mest tid spenderade vi inne på Victorias Secret, jag tror inte att jag kommer kunna köpa underkläder någon annanstans efter att ha köpt deras underkläder. Dom är helt underbara!
Vi åt lunch på ett kinesiskt ställe inne i gallerian som har super god mat och sen gick vi runt i lite fler butiker. Efter ett tag bestämde vi oss för att prova lite fina klänningar, för det är alltid kul! Min klänning som jag provade var typ tre storlekar för liten men aja haha (jag är så taggad att leta efter en prom dress).

När jag kom hem gick jag en runda med Toby och sen hängde jag och Jamie i mitt rum ett tag. Nu blir det tacos till middag och sen lite film och efterrätt på det!

Kramar från Kansas


Kommentarer
Postat av: Tomas

En skön söndag med dina härliga vänner :-) Så roligt att läsa dina inlägg, jag förstår att du mår bra och har det bra. Det är så skönt att veta.
Puss

2013-01-21 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0