Guitar!

Hej!

Jag lär Jamie att spela gitarr! Vi borde egentligen plugga, men det finns tusen andra saker att göra som är mycket roligare. Jag lovar, när jag inte har några läxor så är inget i världen intressant och jag dör av tristess, men så fort jag har någon liten läxa eller ett prov, jamen då är en freakin grankotte mer intressant än att plugga (alla som går i skolan förstår vad jag menar).

Annars är livet bra som vanligt, allt rullar på och det kunde inte vara bättre. Ingen hemlängtan, älskar min värdsyster, älskar min skola och älskar livet i allmänhet. Jag vet inte om jag bara har haft tur hittills eller om det faktiskt är jag som har gjort det såhär bra för mig själv. Lite både och tror jag nog att det måste vara.

Godnatt världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0