Oh my holy freaking god

Okej.. Jag tror att jag berättade förut att viska bo hos AFS värdfamiljer bara över helgen när vi är är i Topeka. Idag efter senior dagen på Washburn så fick vi träffa familjerna vi ska bo hos... Min familj har åtta barn och sammanlagt 23 djur i ett väldigt litet hus. Just nu sitter jag i deras soffa och tittar på Happy feet med hela familjen. Deras hus kan beskriva med ett organiserat kaos. Det är grejer överallt och djur (inklusive fåglar, hundar, katter, marsvin, fiskar och ormar) utspridda lite överallt och det är helt enkelt lite smått galet. Fastän dom är väldigt trevliga och extremt sociala så är det.. annorlunda. Jag längtar verkligen hem just nu (Rose Hill-hem, inte Sverige-hem) och jag är väldigt glad att jag bara ska bo här i två nätter.
Nu förstår jag hur de andra utbytesstudenterna känner när dom vill byta värdfamiljer, för ibland funkar det bara inte. Om jag hade vart tvungen att bo här i ett år så hade jag också velat byta värdfamilj.

Aja, nu ska jag sova! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0