Som vanligt

Hej!
 
Här borta är allt precis som vanligt. Det mest ovaliga som har hänt är väll att jag har börjat spela extremt mycket gitarr och piano på senaste tiden. Vi har en "cabaret" om två veckor då jag, Hailey, Jamie och Brittney egentligen skulle sjungit en till kvartet, men det är lite för sent att hitta och öva in en sång nu. Den här veckan har jag iaf försökt hitta lite olika låtar som vi kan börja öva på nu, och sen sjunga på vår nästa konsert. Jag har burit upp vårt keyboard, som vi hade i källaren, till mitt rum så nu är det full musikstudio (haha i wish) här inne. 
Jamie blev inspirerad av min musikaliska vecka och har nu också lärt sig lite gitarr med min hjälp! Hon han spela en låt... One Thing av One Direction... yessss
 
Precis just i denna minut sitter vi och letar "senior quotes" och bestämmer våra "senior pictures" som kommer att synas i vår yearbook. Alla seniors har en bild på sig själva och ett litet citat/quote under bilden. Jag har redan bestämt mig, men jamie har lite problem med citatet så jag försöker hjälpa henne att hitta något som skulle passa. 
 
Såhär kommer min senior bild se ut, med citatet under:
 
"What would you do if you knew you couldn't fail?"
 
Jag tycker att det här citatet passar så himla bra in på mitt utbytesår. Anledningen till att jag var osäker på om jag ville åka över huvud taget var ju för att jag var rädd för att misslyckas. Men jag gjorde det iaf och det var det bästa beslutet någonsin. 
 
Och sen får ni en inte riktigt lika seriös bild på mig och jamie, bara för att:

Kommentarer
Postat av: Annika

Gillar ditt citat! Har skrivit upp det på en lapp på jobbet och sitter och funderar på vad jag skulle göra... en nyttig och bra tankeställare. Tack för den 11:an :-D <3

2013-01-18 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0