Topeka

Hej!

Den här helgen kommer jag att spendera i Topeka! För er som inte vet var Topeka ligger så lägger jag upp en liten kartbild över Kansas där ni kan se ungefär hur långt det är mellan Wichita och Topeka .
Det är iaf en liten AFS resa som dom gör varje år för alla AFS studenter i Kansas. Klockan 5.30 på fredag morgon ska alla studenter samlas här någonstans i Wichita för att sedan åka upp till Topeka och spendera hela helgen där. Vi kommer bo hos nya värdfamiljer under hela helgen, och jag vet att min familj som jag ska bo hos har sex barn, så det blir säkert full rulle! På lördagen kommer vi åka till Washburn university och förmodligen få en liten rundtur där. Det kommer bli så kul! En annan sak som är väldigt rolig är att verkligen ALLA AFS studenter i Kansas kommer att åka tillsammans! Så jag kommer få träffa en massa personer som jag inte har träffat på super länge. T.ex Katarina, som flög med mig hela vägen från Stockholm till Wichita. Hon bor i Manhattan och sista gången jag såg henne var precis innan vi åkte "hem" från den första orienteringen med våra nya familjer.

Jag ser väldigt mycket fram emot den här lilla resan och jag längtar lite!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0