Weird night

Heeeeejj!

Den här kvällen har vart så konstig på så många sätt. Allt började med basket matchen som startade klockan 7. Vi har inte ett super bra basketlag men vi har ändå några riktigt bra spelare. Under fjärde delen av matchen med en minut kvar stod det 46-48 till det andra laget, och då hände det alla väntat på, foul!! Vår yngsta spelare fick skjuta två skott, och alla höll andan.. det var helt knäpptyst på Rose hills läktare, och det andra lagets elever skrek allt dom kunde för att få honom att missa. Han sköt första skottet... och träffade! Det var bara en poäng som behövdes och sen skulle det bli lika och efter en minut gå till tilläggstid.. han sköt igen, och träffade igen!! Student-delen av våran läktare skrek så mycket att man inte kunde höra någonting annat.
Det var nu alltså en minut kvar och båda lagen kämpade för att göra ett sista mål som skulle avgöra allt. Med endast 2.5 sekunder kvar och inga fler mål, var alla säkra på att det skulle gå till tilläggstid.... MEN då blåser domaren i sin visselpipa och säger att en av våra spelare fick en foul! Neeeeeeeeeej! Med bara två sekunder kvar vad det helt omöjligt att vinna om det andra laget träffade sitt skott....
Och ja.... det andra laget träffade, det var två sekunder kvar och matchen var över. Vi förlorade med en poäng. Aja, det var iaf en sjukt spännande match!

Efter matchen hände det saker som gjorde att Jamie freakade ur totaal, haha vi skrek i bilen hela vägen hem. Mitt i vårt skrikande ringde Brittney till Jamie.. Hon var hemma hos Jake och tydligen hade hans lillebror sagt att han tyckte jag var snygg.. väldigt awkward eftersom han är typ 12 år haha
Sen har jag och Jamie suttit i soffan och pratat sen vi kom hem!!

Skumt inlägg det här.. Men jag var tvungen att skriva av mig lite!

Hej hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0